torstai 30. tammikuuta 2014

Suomalaiset laatusanat



ärtynyt, kiukkuinen, ikävystynyt, levoton, passiivinen, ankara, saamaton, turmeltunut, vihainen, vittuuntunut, hermostunut, kärttyinen, kyllästynyt, synkkä, karmiva, kylmä, ärsyttävä, äksy, huonomuistinen, hidas, raivokas, raadollinen, äkäinen, onneton, epätietoinen, väsynyt, tympääntynyt, yksinäinen, surullinen, itkuinen, ahdistunut, ikävöivä, rakastunut…

Äidillä on sinua niin kova ikävä..



Yllä on teksti, minkä olen kirjoittanut varmaan 2kk sitten. Teksti suomalaisista laatusanoista, joita olen tuntenut lokakuun seitsemännentoista päivän jälkeen. Jostain syystä jätin tämän julkaisematta. En varmaan ole ollut täysin valmis kertomaan mitä kaikkia hirveitä tunteita tapahtunut on minussa herättänyt.

Onneksi nuo yllä luetellut eivät ole ainoita mitä sisälläni on liikkunut. Tuossa on vain lueteltu negatiiviset, positiivisiakin on paljon. Olen pystynyt esimerkiksi nauramaan, iloitsemaan elämästä, olemaan kiitollinen, rakastunut, ja paljon muuta. Minulla on äärettömän hyvä aviomies, suhteemme on läheinen ja täynnä rakkautta. Minulla on ihanat kaksi tyttöä, päiväni paisteet. Meillä on paljon aisoita hyvin perheeni kanssa. Paljon paremmin kuin monella muulla. Osaan olla näistä asioista hyvin kiitollinen ja arvostaa niitä.



-Eina

1 kommentti:

  1. Olet tullut pitkän matkan taas eteenpäin. Jonain päivänä se pahin tuska ja viilto helpottaa, mutta mikään kiire siihen hetkeen sinulla ei ole. Ihanaa kun annat itsellesi aikaa ja tilaa surra. Olet hyvä äiti, oikea leijonaemo.

    VastaaPoista