keskiviikko 6. marraskuuta 2013

Töihin paluu

Asia jota olen paljon miettinyt. Milloin palata töiden pariin? Milloin olen valmis? Haluaisin muutakin mietittävää, mutta olenko puolestaan valmis miettimään muuta 8h? Pystynkö pitämään keskittymisen työssä sen 8h? Nyt tuntuu etten pysty! En pysty ottamaan vastuuta muiden lapsista! Sen verran ajatukset on liikaa muualla!

Viime yönä näin "pahojen unien" lisäksi unta töihin paluusta. Olin töissä, minulla oli vain tarve puhua työkavereideni kanssa tapahtuneesta. Sitä ei voi lasten läsnäollessa tehdä. Työkaverit puhuivat muusta, minä en saanut suustani ulos yhtään mitään, koska en juuri nyt kykene keskustelemaan muista asioista. Päässäni ei liiku muuta. Ja koko ajan unessani hukkasin lapset. Muiden kalleimmat aarteet. En pystynyt huolehtimaan heistä, vaan he onnistuivat aina katoamaan silmieni alta. En vain pystynyt keskittymään.

En vaan taida olla vielä valmis..?



-Eina

1 kommentti:

  1. Ehkä sinulla ei ole vielä kiire? Sure rauhassa niin kauan kuin tarpeellista <3

    VastaaPoista